پاورپوینت های درسی برای پایه دهم یازدهم دوازدهم

در این وبلاگ پاورپوینت های درسی برای پایه های دهم یازدهم دوازدهم معرفی میشوند .

پاورپوینت های درسی برای پایه دهم یازدهم دوازدهم

در این وبلاگ پاورپوینت های درسی برای پایه های دهم یازدهم دوازدهم معرفی میشوند .

پاورپوینت منطق دهم انسانی درس اول و دوم

ما دیده ایم که نه منطق رسمی ، نه روانشناسی استدلال و نه

بلاغت جدید ، رویکردهای کاملاً صحیح به دانش استدلال ارائه می دهد ، هر چند هرکدام چیز ارزشمندی برای کمک به آن دارند. کَرویز رسمی است

پاورپوینت منطق دهم انسانی درس اول و دومدقیق ، منظم و منظم اما رسمی ، Le. ، این یک دانش تجربی نیست؛

روانشناسی استدلال لغایت آنجا که از لحاظ تجربی امری درست است ، ولی شیوه آزمایشی آن حائز محدودیتهای خدادادی است و نیاز به تکمیل آن دارد ، و

شاید با یک رویکرد تماشا ای ، تاریخی ، تو نگرانه جایگزین شود.

لفاظی جدید برای کلیت هدف خود ارزشمند است اما باید سپریدن شود

هر دو مطالب استدلال و موشکافی منطقی ، اغلب بتن ، در مقابل.

اجازه دهید رسیدگی انتقادی خود را از رویکردهای موجود پیوسته دهیم.

منطق تولیدی

منطق استقرایی بدست بعضی به عنوان رسیدگی شایستن منطقی تعریف شده است

استنباط احتمالی یا میزان تأیید وام که محل می دهد

به نتیجه گیری یک استدلال ، با اعتبار رسمی به عنوان باره ویژه

جایی که گمان کردن بخردانه نتیجه گیری بر پای بست، محل است

یکی برخی دیگر آن را مطالعه آن تقسیم از استدلال ها که اغلب است تعریف می کنند

در علوم تجربی رایج است ، و از این رو از این دیدگاه کَرویز استقرایی به طور مضاعف به پژوهش ما مربوط می شود زیرا می تواند هر دو کَرویز را به ما ارائه دهد.

علم و دانش منطق ، که هم نظریه استدلال علمی است

و یک نظریه علمی استدلال به علت این همگی فرضی ، و

به علت این تاکید بر استدلال غیر ریاضی ، کَرویز استقرایی شدنی است

به نظر می رسد نوع موردی را که ما در جستجوی آن جستجو می نماییم ارائه می دهد

علم استدلال را توسعه دهید ، و از این رو لایق است که مورد رسیدگی پیمان گیرد. علاوه بر این ، این سؤال مطرح می شود که چگونه کَرویز استقرایی با واژه بازی جدید وابستگی دارد

از آنجا که یکی از ویژگیهای اصلی استدلال مورد رسیدگی توسط دومی است ،

همانطور که خویش پرلمن اظهار می دارد ، قوی یا لاغر است ، تقریبا  قانع کننده است ،

به جای معتبر یا نامعتبر ، یعنی به جای قطعی در کل یا هیچ

مد ، همانند اثبات رسمی.

کارهای بازپسین در منطق استقرایی بیش از بی گمان به منطق رسمی وابسته هستند ،

نظریه ریاضی بردباری و آمار.! بیشتر برای این

دلیل ، نه به اندازه کافی تجربی است و نه به اندازه کافی مشخص. این کار را می کند

فصل 294

با استدلال علمی راستین که به طور چشمگیری و واقع بینانه برخورد نمی کند

پاورپوینت منطق دهم انسانی درس اول و دومگفته می شود جستار اصلی آن است. در برابر ، تئوریزه کردن تبلیغات بی نهایت

در باره استدلال های مصنوعی و قبل پا افتاده ، مشابه القاء ساده از طریق شمارش ، که بندرت در حیات راستین دانش رخ می دهد. با این هستی ، اگر یکی

قسمت های ابتدایی تر موضوع را بررسی می کند ، 2 به نظر می رسد که در بر گیرنده این موارد است

دانه برای اصلاح عمومی ناکافی منطق رسمی. آیا این

ظاهر با درستی مطابقت دارد ، سوالی است که در حال حاضر باید به آن پاسخ دیتا شود.

مشکل بنیادین که مایه منطق استقرار کَرویز استقرایی ابتدایی است ، هیچ چیز نیست

کمتر از اینکه مواردی مثل استدلالهای استقرا برای مطالعه هستی داشته باشد.

برای یک چیز ، اعتراض پوپر هستی دارد. 3 پوپر متقاعد شده است که خیر

یکی کامیاب شده است مشکل هیوم را برای توجیه استقرا حل کند ،

این سؤال است که آیا کسی در استدلال از تجربه توجیه می شود یا خیر

نمونه هایی از موارد سایر که هنوز تجربه نشده اند. 4 بیشتر فیلسوفان

احتمالاً قبول دارند که القاء توجیه نشده است. پس پوپر نیز چنین استدلال می کند

به شرح پایین است: نظر به اینکه غیرقابل انکار است که انسانها از تجربه یاد می گیرند ، و متعلق به زمان

به علت استدلال های هیوم ، مردم نمی توانستند استقرا را متعلق به یاد بگیرند

تجربه ، نتیجه می گیرد که القاء به ندرت در به کارگیری استدلال به کار می رود. که

این است که بگوییم هیچ چیزی به عنوان استدلال استقرا وجود ندارد ، و از این جهت هیچ چیز برای آن نیست

منطق استقرایی (که معمولاً انگار می شود) برای مطالعه. به اتفاق با این مخرب

انتقاد پوپر رهنمود سازنده ای را ارائه می دهد که پیشه مهم است

برای تعیین وضعیت یادگیری ملت از تجربه. او سپس اضافه می کند که در

علم بهترین و صریح ترین مثال های یادگیری از تجربه را پیدا می کند ، فلذا اینها مستحق مطالعه دقیق هستند. حال اگرچه پوپر و او

پیروان بعضی از این موعظه ها را تمرین کرده اند ، 6 نتیجه آنها بوده است

به دور از جامد 7 نقص بنیادین این است که به دلیل تجربه گرایی بنیادی آنها ،

آنها بیشتر به معرفت شناختی پروا می کنند لغایت منطقی

مهم است؛ لغایت آنجا که دومی را رسیدگی کرده اند ، بی شرمانه بوده اند

محدود به جعل و فریبکاری آنها. خلاصه اینکه ، آنها چنین نیستند

توجه کافی به استدلال موجود در راستین ، تاریخی داشته است

علوم پایه. با این حال ، اصول کلی رویکرد پوپر به علمی است

استدلال («استقرایی») پذیرفتنی است: آنچه مورد بیچارگی است ، تجزیه و تحلیل است و فارغ از آن

پیش تصورات القایی ، اشکال واقعی استدلال در علم. که در

انطباق با چنین برنامه ای ، موشکافی استدلال ها در کتاب مانند

به نظر می رسد گفتگوی گالیله زیاد ارزشمند است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد