پاورپوینت های درسی برای پایه دهم یازدهم دوازدهم

در این وبلاگ پاورپوینت های درسی برای پایه های دهم یازدهم دوازدهم معرفی میشوند .

پاورپوینت های درسی برای پایه دهم یازدهم دوازدهم

در این وبلاگ پاورپوینت های درسی برای پایه های دهم یازدهم دوازدهم معرفی میشوند .

پاورپوینت شیمی دوازدهم

واکنش سوم در باره استفاده از پاورپوینت شیمی دوازدهم نتیجه گیری این بود که سخیف استاندارد توانا به کاربرد مناسب است ، اما برای بازدارندگی از برپایی راهبند در فهم ، بسیاری از نکات حقیر باید با دقت اجرا شوند. این نوع تحلیل خصوصاً با استفان کوسلین ، علوم اعصاب شناختی که در روانشناسی یادگیری و ارتباطات بصری تخصص دارد ، و مسئول تقسیم روانشناسی دانشگاه هاروارد نیز بوده است ، به عنوان مدیر مرکز پژوهش ها پیشرفته استنفورد در رفتار رفتاری شناخته شده است. علوم ، و حدود 300 نوشتار و 14 کتاب منتشر کرده است. [144]

کوسلین گردآور ای از اصول روانشناختی "ادراک ، حافظه و فهم انسان" را رو کرد که "به عقیده می رسد نقاط اصلی توافق بین محققان را به دست می آورد." [145] او گزارش می دهد که آزمایش ها وی از این ایده پشتیبانی می کند که شهودی یا آشکار نیست. برای ارائه ارائه های پاورپوینت شیمی دوازدهم مؤثر مطابق با آن اصول توافق شده ، و حتی تفاوت های حقیر که شدنی است برای مجری مهم به عقیده نرسد می تواند نتایج بسیار متفاوتی در درک مخاطبان به وجود آورد. به همین دلیل ، کوزلین می گوید ، کاربران به تعلیم خاص احتیاج دارند الی بتوانند بهترین راه ها را برای ممانعت از "نقص و خرابی" شناسایی کنند: [145]

به طور خاص ، ما فرضیه کردیم و دریافتیم که اصول روانشناختی بیشتر در نمایش اسلایدهای پاورپوینت شیمی دوازدهم در زمینه های مختلف نقض می شوند ... ، اینکه بعضی از گونه ها نقص ارائه برای اعضای بیننده قابل توجه و آزار دهنده است ... ، و اینکه ناظران در شناسایی بسیاری از نقض ها در گرافیکی سخت دارند. نمایش در اسلایدها. این پژوهش ها در نقاشی تصویر ذیل همگرا هستند: ارائه پاورپوینت شیمی دوازدهم معمولاً حائز نقص است. بعضی از گونه ها نقص ها از دیگر موارد رایج است. نقص ها در یک دامنه یا گویه متمایز نمی شوند. و اگرچه برخی از نقص ها بیننده را اذیت می دهد ، اما نقص در سطح طراحی اسلایدها دائم برای یک ناظر تعلیم دیده آشکار نیست

پاورپوینت شیمی یازدهم

دومین واکنش در مورد استفاده از پاورپوینت شیمی یازدهم این بود که می توان از پاورپوینت شیمی یازدهم به خوبی استفاده کرد ، اما تنها با تغییر اساسی در شیوه استفاده از آن. این واکنش را ریچارد ای مایر ، استاد روانشناسی در دانشگاه کالیفرنیا ، سانتا باربارا ، که به تحصیل در شناخت و یادگیری ، به ویژه طراحی چندرسانه ای آموزشی پرداخته است ، نشان داده و بیش از 500 انتشار از جمله بیش از 30 کتاب را منتشر کرده است. . [138] مضمون مایر این بوده است که: "با توجه به علم ، این وظیفه ماست که یک تغییر اساسی در تفکر خود ایجاد کنیم - دیگر نمی توان انتظار داشت که مردم برای تلاش برای سازگاری با عادات پاورپوینت ما تلاش کنند. در عوض ، ما باید تغییر کنیم. عادات پاورپوینت برای هماهنگی با شیوه یادگیری مردم است. "[19]


توفت درباره قضاوت خود اظهار داشت که چگالی اطلاعات متن در اسلایدهای پاورپوینت شیمی یازدهم خیلی کم است ، شاید فقط 40 کلمه در اسلاید ، منجر به پیامهای بیش از حد ساده شده شود ؛ [139] مایر پاسخ داد که تحقیقات تجربی وی دقیقاً برعکس آن ، مقدار آن را نشان می دهد. متن در اسلایدهای پاورپوینت معمولاً خیلی زیاد بود ، و حتی کمتر از 40 کلمه در اسلایدها منجر به "اضافه بار پاورپوینت شیمی یازدهم" شد که مانع درک در حین ارائه می شود. [140]


مایر چند تغییر اساسی در قالب های سنتی پاورپوینت شیمی یازدهم پیشنهاد کرد: [19]


جایگزین کردن عناوین کوتاه اسلایدها با "عناوین" طولانی تر برای بیان ایده های کامل.

نمایش اسلایدها اما ساده تر؛

حذف تقریبا تمام متن از جمله تقریبا تمام لیست های بولت (رزرو متن برای روایت گفتاری)؛

استفاده از گرافیک و عکسهای بزرگتر ، با کیفیت بالاتر و مهمتر.

حذف همه دکوراسیون های بیرونی ، پیش زمینه ها ، آرم ها و شناسه ها ، همه چیز به جز پیام اساسی.

ایده های مایر توسط کارمین گالو ادعا می کند که در سخنرانی های استیو جابز منعکس شده است: "مایر اصول اساسی طراحی چندرسانه ای را بر اساس آنچه دانشمندان از عملکرد شناختی می دانند تشریح کرد. اسلایدهای استیو جابز به هر یک از اصول مایر پایبند است ..." [141] (p92) گرچه برای شغل منحصر به فرد نیست ، بسیاری از مردم این سبک را برای اولین بار در معرفی محصولات معروف جابز دیدند. [142] استیو جابز می توانست از Keynote اپل استفاده کند که از سال 2003 برای نمایش های اسلایدی شخصی خود جابز طراحی شده بود ، اما گالو می گوید: "صحبت کردن مانند جابز ارتباطی با نوع نرم افزار ارائه شما (PowerPoint ، Keynote و غیره) ندارد. تمام تکنیک ها به طور مساوی در مورد PowerPoint و Keynote اعمال می شوند. "[141] (pp14،46) گالو می افزاید:" پاورپوینت شیمی یازدهم مایکروسافت یک مزیت بزرگ نسبت به نرم افزار ارائه Keynote اپل دارد - در همه جا وجود دارد ... به جرات می توان گفت تعداد کلیدی ها ارائه ها در مقایسه با پاورپوینت شیمی یازدهم بسیار ناچیز است. اگرچه بیشتر طراحان ارائه که با هر دو قالب آشنا هستند ترجیح می دهند در سیستم Keynote ظریف تر کار کنند ، اما همین طراحان به شما خواهند گفت که بیشتر کار مشتری خود در PowerPoint انجام می شود. [141] (p44)


مطابق با ارتباط با کلمات کلیدی استیو جابز ، پاسخی به این سبک نشان داده است که به ویژه برای "نمایش هایی به سبک سالن" (همانطور که اغلب در سالن های کنفرانس در سالن های کنفرانس ارائه می شود) مؤثر است ، جایی که یک سخنران مشهور و باتجربه مخاطب بزرگ منفعل را خطاب می کند ، اما مناسب تر برای "سخنرانی های اتاق کنفرانس" که اغلب در جلسات مشاغل داخلی برای مباحثه عمیق با همتایان با انگیزه تکرار می شوند. [143]

پاورپوینت فیزیک دوازدهم

Tufte به ویژه پیشنهاد کرد که از پاورپوینت فیزیک دوازدهم برای گزارش دادن به تجزیه و تحلیل های علمی کاربرد نکنید ، بعنوان مثال قابل توجه برخی از اسلایدهای ساخته شده در اثناء پرواز شاتل فضایی کلمبیا بعد از آنکه در پرتو تصادف در بالابر گزند دیده ، از اسلایدها بهره‌گیری کرد که لاغر از درک اندک مهندسین درباره آنچه داشتند [18] (pp8–14) برای چنین ارائه های فنی ، و در اغلب موارد متمایز از گستره اولیه فروش خود ، Tufte پیشنهاد کرد که به هیچگونه ازپاورپوینت فیزیک دوازدهم استفاده نکنید. در بسیاری از مواقع ، به گفته توفت ، بهتر است از گرافیک با روشنی بالا یا اسناد نثر مختصر به عنوان جزواتی برای مطالعه و بحث و گفتگو برای بیننده کاربرد شود ، و جزئیات زیاد اکثریت را ارائه می دهد. [18]


بسیاری از مفسران با شوق و شوق در انتقادات واضح و صریح انتقاد از توفند از کاربردهای پاورپوینت فیزیک دوازدهم پیوستند ، [133] و در کنفرانسی که در سال 2013 برگزار شد (یک دهه پس از انتشار کتابچه توفت) یگانه از مقاله ها ادعا کرد: "با وجود همه انتقادات در مورد پیشه او ، توفت را می نا تک عنوان دانست. تأثیرگذارترین نویسنده گفتمان پاورپوینت. ... گرچه رویکرد وی از منظر پژوهش سختگیرانه نبود ، اما نوشتار های وی طنین مفصل ای را با عموم ملت به دست آورد ... " [134] عده دیگری نیز بودند که با این ادعای توفت مخالفت کردند که برنامه پاورپوینت باعث تفریق کیفیت اندیشه حاضران می شود: استیون پینکر ، مدرس روانشناسی در MIT و بعداً هاروارد ، قبل از این استدلال کرده بود که: "اگر هر چیزی ، پاورپوینت فیزیک دوازدهم ، اگر به نکویی باره کاربرد پیمان گیرد ، ایده آل منعکس کننده طرز فکر ما خواهد بود. "[135] بعداً پینکر این عقیده را تقویت کرد:" هرگونه مخالفت کلی با پاورپوینت فیزیک دوازدهم فقط گنگ است ، ... مانند این است که نطق ها را محکوم کنید — قبل از ارائه پاورپوینت های افتضاح ، سخنرانی های اسکریپتی افتضاحی ، کتیبه ای هستی نداشت. نطق ، نمایش اسلایدها ، مذاکرات گچ و غیره. "[136]


بخش عمده ای از تفسیرهای اولیه ، از هر طرف ، "غیررسمی" و "حکایات" بود ، زیرا تحقیقات تجربی محدود بوده است. [137]

پاورپوینت فیزیک یازدهم

با کاربرد مفصل تر ، هشدار فرهنگی از پاورپوینت فیزیک یازدهم افزایش یافت و بازگویی دیدگاه درباره آن آغاز شد. "با اتخاذ گسترده پاورپوینت شکایات مطرح شد ... غالباً اظهارات بسیار کلی که بیانگر عدم رضایت از رسانه های امروزین و شیوه های ارتباطی و در ضمن نقص ادب سازمانی است." [125] پرتو های این آگاهی شامل افزایش ذکر موارد به کارگیری پاورپوینت در Dilbert است. نوارهای طنز از اسکات آدامز ، [126] تقلید طنز با استفاده لاغر یا نامناسب مانند آدرس گتیسبورگ در پاورپوینت [127] [128] یا چکیده ای از هملت شکسپیر و لولیتا نابوکوف در پاورپوینت فیزیک یازدهم ، [129] و تعداد زیادی انتشار در موضوع کلی پاورپوینت ، به اخص در مورد نحوه استفاده از آن. [130] [131]

از بین تمام تجزیه و تحلیلهای پاورپوینت طی یک چهارم قرن ، حداقل سه جستار کلی به عنوان مقولاتی از واکنش نسبت به کاربردهای گسترده تر آن نما شده اند: (1) "کمتر از آن کاربرد کنید": از پاورپوینت به نفع گزینه های دیگر ، مثل بهره‌گیری بیشتر استفاده کنید - گرافیک پیچیده و نثر مکتوب ، یا به کارگیری هیچ چیز ؛ [18] (2) "استفاده از آن متفاوت است": یک تغییر عمده را به یک سبک پاورپوینت فیزیک یازدهم ساده تر و ترسیم کنید ، و ارائه را به سمت یک عملکرد تغییر دهید ، اغلب همانند به یک کلیدواژه استیو جابز. [19] و (3) "بهتر متعلق به استفاده کنید": اغلب از سخیف معمول پاورپوینت فیزیک یازدهم امتناع کنید ، ولی یاد بگیرید که از اشتباهات زیادی که می تواند در برپایی بستگی ایجاد کند ، خودداری کنید. [20]

کمتر از آن کاربرد کنید
همچنین ببینید: ادوارد توفت
واکنش اولیه این بود که بهره‌گیری مفصل تر از پاورپوینت فیزیک یازدهم اشتباه بوده و باید برعکس شود. مثال پدیدار این فرمایش از ادوارد توفت ، مرجع طراحی اطلاعات ، که آموزگار علوم سیاسی ، شمردن و علوم رایانه در پرینستون و ییل بوده است ، گرفته شده است ، اما اغلب به خاطر کتابهای خود چاپ شده در گویه تجسم اطلاعات شناخته شده است. از سنه 2014 کم و بیش به 2 میلیون نسخه فروخته شده است. [132]

در سنه 2003 ، او یک کتابچه مفصل با عنوان "سبک شناختی پاورپوینت فیزیک یازدهم" ، مرور شده در سال 2006 منتشر کرد. [18] توفت دشواری ها "سبک شناختی" پاورپوینت را به هستی آورد ، که بسیاری از آنها به الگوهای سخیف قبل فرض استاندارد نسبت داده است: [18]

راحتیپاورپوینت فیزیک یازدهم برای بعضی از ارائه دهندگان ، از عقیده محتوا و بیننده پر خرج است. این هزینه ها از ویژگی های سبک شناختی ارائه قبل فرض استاندارد PP ناشی می شود: پیش بینی شواهد و فکر ، روشنی مکانی ناچیز ، یک ساختار تک مسیره به شدت زنجیره مراتبی به عنوان الگویی برای سازماندهی هر نوع محتوا ، شکستن گفتار ها و داده ها به اسلایدها و حداقل قطعات ، توالی زمانی سریع اطلاعات نازک به جای آنالیز مکانی متمرکز ، دیاگرام بارز و PP Phluff ، نام تجاری اسلایدها با آرم ها ، پیش آگهی با فرمت و نه محتوا ، طرح های ناسازگار برای گرافیک ها و جداول دیتا ها ، و یک تجارت تجاری خشن که اطلاعات را تبدیل می کند. زمین فروش و ارائه دهندگان به نشانگرها [در اصل]

پاورپوینت شیمی دهم

در همان سررسید که پاورپوینت شیمی دهم در تنظیمات شغلی چیره شد ، برای کاربرد هایی فراتر از بازرگانی نیز تصویب شد: "محاسبات شخصی ... تولید ارائه ها را افزایش داد. ... نتیجه حاصل از پیدایش نزاکت ارائه است. یک جامعه اطلاعاتی ، تقریباً همه ارائه می دهند. "[103]


در سال 1998 ، تقریباً در همان زمان که گلد بیانگر کل شغل بودن پاورپوینت شیمی دهم در بازرگانی بود ، رابرت دبلیو Lucky مهندس تأثیرگذار Bell Labs می توانست در باره کاربردهای وسیع تری بنویسد: [104]


... عالم amok را با قدرت جادوی گرافیک های ارائه شده اجرا کرده است. زبان جدیدی در هوا است و در پاورپوینت شیمی دهم رمزگذاری شده است. ... در یک بحث خانوادگی درباره اینکه در یک شب معین چه کاری باید اتمام دهم ، به عنوان نمونه ، دانستن می کنم لپ تاپ خود را بیرون بیاورم و یک ارائه Vugraph ارائه دهم .... در کلیسا شگفت زده ام که ​​واعظان هنوز راهبند نیاوردند. ... چگونه ما تا مدتها بدون پاورپوینت شیمی دهم به شغل خود پیوستگی دیتا ایم؟


بیش از یک دهه یا حدوداً ، از میانه ها دهه 1990 ، پاورپوینت شیمی دهم در بسیاری از موقعیتهای ارتباطی ، فراتر از موارد اصلی ارائه مشاغل اصلی خود ، به پیشه گرفته شد تا تدریس در مدارس [105] و در دانشگاه ها ، [106] سخنرانی در جلسات علمی [ 107] (و جاسازی جلسات مربوط به پوستر مربوط به آنها [108]) ، پرستش در کلیساها ، [109] تشکیل استدلال های قانونی در سالن های دادگاهی ، [110] نمایش ابرخودروها در سینماها ، [111] نمایش دادن کلاه ایمنی در فضاهای فضانوردان ناسا ، [ 112] ارائه جلسات نظامی ، [113] صدور گزارش های دولتی ، [114] اتمام مذاکرات دیپلماتیک ، [115] [116] نوشتن رمان ، [117] نمایش تظاهرات معماری ، [118] مثال سازی طرح های وب سایت ، [119] ایجاد بازی های ویدئویی متحرک ، [120] برپایی پروژه های هنری ، [121] و حتی به عنوان تعویض برای نگارش گزارش های فنی مهندسی ، [122] و به عنوان ابزاری سازمان دهنده برای نوشتن اسناد تجاری عمومی. [123]


تا سال 2003 ، به عقیده می رسید پاورپوینت شیمی دهم در همه جا باره استفاده قرار می گیرد. جولیا کلر برای شیکاگو تریبون گزارش داد: [124]


پاورپوینت شیمی دهم ... احد از رایج ترین و همه گیرترین ابزارهای تکنولوژیکی است که تا به حال مصادره شده است. در کمتر از یک دهه ، دنیای تجارت ، آموزش ، علوم و ارتباطات متحول شده است ، و به سرعت تبدیل به استانداردی در باره هر کسی شد که بخواهد در مورد هر چیزی توضیح دهد ، تنها در مورد هر آدم دیگری. از مدیران وسط شرکتی که در مورد اهداف تولید خبر می دهند تا کلاس های چهارم که یک نمایش و گفتن از جنگ فرانسه و هند را گرفته اند لغایت کشیش های کلیسا که هفت گناه مهلک را توضی